نرم افزار TSplus

نرم افزار TSplus یک محصول در زمینه ی مجازی سازی نرم افزار از کشور فرانسه می باشد. شرکت فردا نت با تحقیقات میدانی و  احساس نیاز شرکت های ایرانی به این نرم افزار در سال ۲۰۱۳ اقدام به مذاکره با شرکت اصلی این نرم افزار (JWTS) نمود، که با تفاهمات به عمل آمده شرکت فردا نت به عنوان نمایندگی رسمی فروش و پشتیبانی نرم افزار TSplus در ایران انتخاب شد.
از همان ابتدا دغدعه اصلی شرکت عدم ارائه سرویس های لازم و پشتیبانی از طرف شرکت اصلی TSplus به بهانه ی تحریم به کشور عزیزمان بود که با عقد قرارداد بین و المللی در این زمینه این امر را برطرف کرد و با گذشت ۶ سال هیچ گونه کوتاهی از طرف شرکت TSplus نبوده و هیچ گونه شکایت و نارضایتی در مورد لایسنس ها و پشتیبانی ارائه شده ازطرف مشتریان عزیز دریافت نشده است.
شرکت فردا نت در سال ۲۰۱۸ با توجه به سیاست ها و توسعه کسب کارخود در کشورهای منطقه اقدام به تاسیس شعب شرکت در کشورهای عراق،ترکیه و ارمنستان نمود و توانست دانش و تجربیات خود در حوزه آی تی را در این کشورها منتقل کند و پروژه های مختلفی را در زمینه آی تی به سرانجام برساند، یکی از این پروژه ها ارائه و انجام سرویس های مربوط به نرم افزار TSplus در این کشورها بود. در سال ۲۰۱۹ با توجه به تجربیات و دانش فنی شرکت فردا نت نمایندگی فروش و ارائه پشتیبانی نرم افزار TSplus در ایران و آسیای مرکزی به این شرکت محول شد. و در همینجا مفتخر هستیم که به استحضار برسانیم تمامی لایسنس هایی که در ایران ارائه می شود از درآمدهای ارزی شرکت از فروش این نرم افزار در کشورهای حوزه آسیای مرکزی می باشد و هیچ گونه خروج ارزی برای خرید این نرم افزار از کشور عزیزمان نداریم. و مشتریان تنها مبلغ قیمت واقعی نرم افزار به ازای لایسنس اصلی و اورجینال را پرداخت می نمایند. که این مبلغ در تمامی دنیا ثابت و از سوی شرکت اصلی تعیین شده است.

 

سوال هایی که از ما پرسیده شده است:

  • آیا شرکت TSplus نام نمایندگان را در وب سایت رسمی خود ذکر می کند؟
    خیر، شرکت TSplus  به دلیل وسعت تعداد نمایندگان در سراسر جهان، هیچ کدام را در وب سایت خود ذکر نمی کند، و اسامی یا سایت هایی که ما در وب سایت رسمی TSplus مشاهده می کنیم تنها دفاتر آن شرکت می باشند، شرکت TSplus برای مدیریت بهتر نمایندگان، کشورها را منطقه بندی کرده است (۱۰ منطقه) و هر منطقه را به دست فرد یا افرادی سپرده است، به طور مثال منطقه خاورمیانه را فردی به نام Patrick Lawrence مدیریت میکند که در قبرس می باشد. در واقع ایشون نماینده شرکت TSplus نیست. بلکه کارمند شرکت TSplus به صورت فری لنس است. متن زیر کپی متن لاتین ذکر شده در وب سایت TSplus  است. (Each TSplus Region is privately held by its Regional Director and is acting as a Business Unit with its own profit center.
    In each country worldwide, TSplus distributors, partners, and resellers communicate regularly with their Regional Director.)
    یی
  • چگونه یک لایسنس اورجینال را از لایسنس کرک یا غیر اورجینال تشخیص دهیم؟
    تمامی لایسنس های اورجینال دارای شماره رفرنس یکتا و لایسنس آیدی می باشند. که این مورد از طرف نماینده در اختیار شما قرار داده می شود. و تمامی لایسنس های اورجینال از پنل مدیریتی لایسنس که در اختیار نماینده TSplus است فعال می شود. نمونه یک لایسنس اورجینال و فیلم نحوه دریافت لایسنس اورجینال را از اینجا مشاهده کنید.
    یی
  • آیا لایسنس های کپی(High Copy) برای TSplus وجود دارد؟
    به کاربردن واژه های کپی برای لایسنس یک نرم افزار آیا درست است یا خیر جای سوال دارد. در هر صورت هر لایسنسی یا چیزی که غیر از خود شرکت اصلی ارائه شود کرک است.(های کپی یک جور بازی با کلمات است) و تنها باعث اکتیو شدن نرم افزار می شود. افرادی که این لایسنس ها را ارائه می دهند چون از ساختار کلی نرم افزار با خبر نیستند فقط باعث اکتیو شدن نرم افزار می شوند و ممکن است با یک تغییر کوچک در نرم افزار دیگر این لایسنس ها کار نکنند.