نرم افزار مجازی سازی Accops

نرم افزار مجازی سازی Accops

نرم افزار مجازی سازی Accops برنامه ایست که باعث تجمیع اطلاعات، نرم افزارها و دسکتاپ ها در سرور می شود و قادر است آنها را در محیطی امن در بستر مجازی در اختیار کاربران قرار دهد.
پلت فرم Accops سازمان ها را قادر می سازد تا از طریق Accops Hyworks دسکتاپ ها و برنامه های کاربردی را با سرعت بالا و با استفاده Accops Hysecure با ضریب امنیتی بسیار قوی در اختیاری کاربران از راه دور قرار دهد، کاربران می توانند از طریق Accops HyID یا احراز هویت دو مرحله ای به محیط های کاربردی خود وارد شوند و کارهای روزمره را انجام دهند.
نرم افزار Accops دارای محصولات زیر می باشد.

  • Accops Hyworks
  • Accops HySecure
  • Accops HyID
  • Accops HyDesk
  • Accops HyLite

نرم افزار Accops HyWorks کسب و کارها و سازمان ها را قادر می سازد تا بتوانند برنامه های کاربردی و دسکتاپ های مجازی را از مرکز داده به صورت متمرکز در اختیار کاربران قرار دهند.
نرم افزار Accops HyWorks یک مجموعه راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری است که باعث ایجاد مدیریت بر روی برنامه های کاربردی و دسکتاپ های مجازی می شود و می تواند آنها را به صورت ریموت در اختیار کاریران قرار دهد. این نرم افزار با داشبورد مدریتی قوی تحت وب خود، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مدیران IT قرار می دهد.

نرم افزار مجازی سازی Accops

نرم افزار Accops HySecure یک گیت وی امنیتی برای دسترسی به برنامه های کاربردی و دسکتاپ های مجازی می باشد. به طوری که تمامی دسترسی های موجود را چک میکند و دسترسیهای غیرمجاز را بلاک می کند.
برنامه ی Accops HySecure در واقع برای امن سازی محیط شبکه برای دسترسی از راه دور به برنامه های کاربردی و دسکتاپ های مجازی می باشد.

نرم افزار مجازی سازی Accops

نرم افزار Accops HYID برنامه است برای احراز هویت چند فاکتوره از کاربر، احراز هویت بر مبنای رمز عبور یک بار مصرف، امضای دیجیتالی، احراز هویت مبتنی بر بیومتریک.
با استفاده از Accops HyuID سازمان ها می توانند از سوء استفاده کاربران داخلی و خارجی نسبت به برنامه های کاربردی را جلوگیری و هشدارهای امنیتی را برای کاربران ارسال کنند.

نرم افزار مجازی سازی Accops

برنامه Accops HYLite برای دسترسی کاربران به برنامه های کاربردی و دسکتاپ های مجازی از طریق مرورگرهای وب می باشد که با استفاده از RDP HTML5 انجام می پذیرد.
که از این طریق کاربران می توانند از هر دستگاهی بدون محدودیت و نصب پلاگینی به برنامه ها دسترسی داشته باشند.

نرم افزار مجازی سازی Accops

زیرو کلاینت AccopsHyDesk سخت افزاری برای جایگزین به جای کامپیوترهای شخصی می باشد که با تمامی پلت فرمهای شرگت Accops  سازگار است.
برنامه ی AccopsHyDesk میتواند به عنوان یک سیستم عامل جداگانه بر روی کامپیوترهای شخصی قدیمی نصب شود و آنها را تبدیل به زیرو کلاینت های به روز کند.

نرم افزار Accops

مزاياي استفاده از نرم ­افزار Parrallels RAS:

صرفه جويي در هزينه سخت افزار
صرفه جويي در هزينه لايسنس نرم افزار و سيستم عامل
ارائه برنامه­ ها از طريق وب به کاربران
افزايش توانايي سرويس دهي در حجم بالا
متمرکز کردن اطلاعات و بالا بردن ضريب امنيتي شبکه و داده­هاي آن
اضافه کردن لايه­هاي امنيتي و load balancing به زيرساخت تمامي برنامه­ هاي مجازي شده
قابليت اجراي چندين نسخه از برنامه هاي کاربردي به صورت همزمان بر روي يک کامپيوتر
انعطاف پذيري در کنترل دسترسي­ها و امنيت داده­ها
سهولت ارتقاء نرم افزارها
امکان جابجائي منابع بدون تأثير منفي بر عملکرد کاربران
استفاده بهينه از سخت افزارهاي موجود
بهبود قابليت اطمينان و مقياس پذيري سيس

parallels-ras