دسترسی از نقاط مختلف دنیا
نرم افزار TSplus این امکان را فراهم میکند که شما بتوانید در زمان هایی که در دفتر کار خود نیستید و در تمامی نقاط دنیا با امنییت بسیار بالا از طریق وب به نرم افزار های سازمانی دسترسی داشته باشید.

سادگی در مدیریت

دسترسی از هر نوع دستگاهی
تیم نرم افزاری TSplus محیطی بسیار آسان و کاربردی را برای مدیران IT فراهم نموده اند تا بدون هیچ نوع آموزشی به راحتی کنسول مدیریتی را مدیریت کنند.

دسترسی از طریق وب
با استفاده از نرم افزار TSplus تمامی نرم افزار ویندوزی خود را با بدون تغییر در کد و برنامه نویسی می توانید به تحت وب تبدیل کنید و آنها را در اختیار کاربران قرار دهید.

سادگی در استفاده

سادگی در استفاده
کاربران می توانند تنها به یک کلیک به تمامی نرم افزاهای اداری و کاربردی خود دسترسی داسته باشند. بدون اتلاف وقت و هزینه ی اضافی

دسترسی از هر نوع وسیله ای

دسترسی از هر نوع دستگاهی
نرم افزار TSplus این امکان را فراهم میکند که شما بتوانید از هر وسیله ای( کامپیوتر، تبلت، موبایل و ...) به نرم افزارهای ویندوزی خود دسترسی داشته باشید

گیت وی

مقیاس پذیری
با استفاده از نرم افزار TSplus و امکانات load balance به راحتی می توان هر تعدا کاربر د هر جای دنیا را مدیریت کرد.

نرم افزار مجازی سازی TSplus

 

نرم افزار TSplus جایگزین بسیار مناسب نسبت به رقبای خود همانند سیتریکس و RDS و ... می باشد. به طوری که با امکانات فوق العاده تمامی محدودیت های که دیگر نرم افزارها در این حوزی ایجاد می کردند را از بین برده است. 

  • هزینه خرید لایسنس بسیار پایین
  • عدم نیاز به لایسنس ترمینال سرویس
  • قابل نصب بر رویتمامی نسخه های ویندوز ( سروری . کلاینتی)
  • پشتیبانی از HTML5
  • عدم نیاز به نصب هیچ گونه پلاگینی در سمت کاربر
نرم افزار TSplus

پورتال وب
تمامی نرم افزارها به طور مشخص شده برای هر کاربر در پروفایل کاربری نمایش داده می شود و با کلیک بر روی آن اجرا می شود.

نرم افزار TSplus

دسترسی از طریق وب
کاربران به راحتی می توانند از طریق تمامی ابرازهای هوشند خود از طریق مرورگرهای وب به نرم افزارها و پورتال نرم افزار وصل بشوند.

نرم افزار TSplus

امکان load balance
امکان مدیریت Load balance برای اتصال کاربران نا محدود بدون مشکل به سرورهای مختلف، به طوریکه با فعال سازی این قسمت سرور به طور اتوماتیک سرور مورد نظر را برای کاربر پیدا می کند.

نرم افزار TSplus

 

 

 

کنسول مدیریتی
کنسول مدیریتی نرم افزار امکاناتی فوق العاده و کاربردی در اختیار مدیران IT قرار می دهد. منوهای ساده و به کارگیری سادگی در طراحی جذابیت استفاده و مدیریت را بیشترمی کند